انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































خودرو چینی c30 جایگزین خودرو کره ای ورنا
 
 
خودرو چینی c30 جایگزین خودرو کره ای ورنا
 
مجله خودرو : جایگزین خودرو ورنا از اردیبهشت سال آینده وارد بازار ایران می‌شود.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجله خودرو» به نقل از ایسنا شرکت خودروسازی راین (از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی کرمان خودرو) تاکنون دو مدل از خودروهای کره‌یی به نام‌های آوانته و ورنا را تولید می‌کرد، اما با اتمام قرارداد همکاری با هیوندایی، تولید ورنا در این شرکت از چند ماه پیش متوقف شده و تولید آوانته نیز تا دو ماه دیگر متوقف خواهد شد؛ در این شرایط خودروسازی راین خودرو چینی VOLEEX C30 را به عنوان جایگزین خودروی ورنا برگزیده است.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، این خودرو در حال حاضر تولید شده و مراحل شماره‌گذاری را طی می‌کند. VOLEEX C30 در دو مدل گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک از اردیبهشت سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود مدل دنده‌ای این خودرو با سطح قیمتی 22.5 تا 23.5 میلیون تومان عرضه شود.

VOLEEX C30 تحت برند شرکت گریت ‌وال موتور چین تولید خواهد شد. این شرکت بزرگترین سازنده خودروهای دودیفرانسیلی در چین محسوب می‌شود.

ظرفیت تولید گریت ‌وال موتور سالانه حدود 500 هزار دستگاه بوده و به بازارهایی مانند آفریقا، ‌استرالیا، ‌اروپا، خاورمیانه، ‌روسیه، آمریکای جنوبی و جنوب آسیا صادرات دارد.

البته پیش از این قرار بود خودروسازی راین VOLEEX C10 را نیز به عنوان خودروی شهری و کوچک تولیدی گریت ‌وال موتور در ایران تولید کند اما به دلیل تک بودن چراغ دنده عقب این خودرو، تولید آن در ایران منتفی شد.

اما دلیل توقف تولید آوانته و ورنا در ایران تغییر سیاست‌های شرکت کره‌ای هیوندایی در CKD‌ کاری عنوان شده است. هیوندایی اعلام کرده که این شرکت از این پس در شش نقطه جهان از جمله هند، چین، روسیه و آمریکا تنها با سرمایه‌گذاری و مالکیت خود محصولات CKD را تولید می‌کند و به همین دلیل دیگر با شرکت‌های خارجی از جمله در ایران و روسیه در تولید محصول به شکل CKD مشارکت نخواهد کرد.


 

 


نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:اخبار خودرو"خبرخودرو"سایت خودرو, | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب